Re: ati tvout

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 17:26:47 MET DST

"_Wojtek_" <w.zuchowski_at_wytnij.to.z.adresu.acn.waw.pl> wrote in message
> bardzo mnie ineteresuje. Czy tvout z radeona generuje obraz pozbawiony
> czarnych ramek naookolo i czy da sie to uzyskac samymi driverami, czy
trezba
> do tego jakis specjalny soft.

sciagasz catalysty i ati control panel, uruchamiasz theatre mode, wgrywasz
divx g400 (do napisow), wlaczasz byle playera, a nastepnie ogladajac film
podziwiasz jakosc obrazu i jednoczesnie zastanawiasz sie dlaczego przez tyle
lat bladzilesz i uzywales nic nie wartych produktow spod znaku nvidii ;-)

a propos 9700 pro all-in-wonder stanialy ostatnio bardzo, jak chcesz tv w
druga strone wpuszczac to radze sie zastanowic, w konsekwencji bedzie taniej
niz osobny tuner i mniej kopotow

tbg