Re: ASUS P4P800 i PIV

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 17:27:50 MET DST

> Mam problem, o którym przy okazji innego topicu napomknąłem, ale
rozwiązania
> nie znalazłem.
> Chodzi i częste zwiechy kompa. Dziwne są o tyle, że nie ma żadnych
> restartów, czy blue screenów, jedynie totalna zwiecha. Nie działa wtedy
> nic - ani mysz, ani klawa, ani ctrl+alt+tab, dosłownie nic.... nawet zegar
> tray'u staje.
> Pozostaje tylko i wyłącznie przycisk RESET.
>
> Konfiguracja:
> - ASUS P4P800, bios v.08.00.09, data: 22.04.2003, ID P4P81053.
> - PIV 2.8 Ghz HT 800
> [...]

Proponuje zrobic kilka zmian:
- dyski twarde podlacz na jednej tasmie a inne napedy na drugiej
- wyciagnij modem
- zaktualizuj BIOS'a bo twoj jest wiekowy ...

Plytka ta jest bardzo wybredna jesli chodzi o dzialanie pewnych urzadzen pod
PCI. Modem u mnie dziala poprawnie tylko w ostatnim slocie PCI. W
przedostatnim jest inna karta. Reszty slotow lepiej nie uzywac:)
Na 99,999% powinno sie polepszyc po tych zmianach.