ati tvout

Autor: _Wojtek_ (w.zuchowski_at_wytnij.to.z.adresu.acn.waw.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 17:00:57 MET DST

Przymierzam sie do zamiany Geforce Ti 4400 na radeona 9700 i mam banalne
pytanie. Nie bawilem sie do tej pory jeszcze zadnym radeonem a jedna rzecz
bardzo mnie ineteresuje. Czy tvout z radeona generuje obraz pozbawiony
czarnych ramek naookolo i czy da sie to uzyskac samymi driverami, czy trezba
do tego jakis specjalny soft. Przy geforcach przydatny byl np. tvtool a jak
jest w przypadku ati?

z gory dzieki za odpowiedz,
Wojtek.