Re: samsung 755 DFX 17 vs 753s 17

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 15:27:38 MET DST

On Thu, 11 Sep 2003 13:19:34 +0200, Shaman wrote:

> co się wqrzasz? nie rozumię...

Nie wkurzam, tylko irytuję...

> nie chodzi o inne monitory w tych cenach.. napisałeś np. że 755DFX że te
> średniak który ma minimum tego co mieć powinien.. chciałem tylko zapytać czy
> jest coś lepszego w tej cenie.. to co podałeś nie jest lepsze i tez nie
> traktuję niczego osobiście.. powiedziałem tylko że oglądałem tego Hyundai'a
> bo czytałem na sieci że jest OK.. ale okazał się gorszy od jak to
> powiedziałeś "Szajsunga" i tylko tyle.

Zarówno omawiany Hyundai, jak i Miro P17F98 lub A17Nf96 mają lepsze
parametry od 755 (pasmo, fHor). Kineskopy mają ...Szajsunga, lub
(lepszy) Mitsubishi. To są lepsze monitory.
A Szajsung, to b.popularne określenie...

> Nie rozumiem zatem skąd Twój
> wybuch.. napisałeś coś nie popierając tego żadnymi argumentami i jeszcze
> masz pretensje sam nie wiem o co

A co to za argumenty: "dziękuję, postoję", "paskudztwo". Sam używaj
sensownych argumentów, to pogadamy...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!