Re: samsung 755 DFX 17 vs 753s 17

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 13:19:34 MET DST

> O co Ci chodzi, Co ???
co się wqrzasz? nie rozumię...

> Kupiłeś sobie i kuzynce Szajsunga i teraz będziesz się czepiał każdego,
> który nie podziela Twoich zachwytów ???
> Nie mam ani Miro, ani Hyunday'a, i nie traktuję tu niczego osobiście,
> ktoś pyta o inne monitory w tych cenach, to odpisuję...
nie chodzi o inne monitory w tych cenach.. napisałeś np. że 755DFX że te
średniak który ma minimum tego co mieć powinien.. chciałem tylko zapytać czy
jest coś lepszego w tej cenie.. to co podałeś nie jest lepsze i tez nie
traktuję niczego osobiście.. powiedziałem tylko że oglądałem tego Hyundai'a
bo czytałem na sieci że jest OK.. ale okazał się gorszy od jak to
powiedziałeś "Szajsunga" i tylko tyle. Nie rozumiem zatem skąd Twój
wybuch.. napisałeś coś nie popierając tego żadnymi argumentami i jeszcze
masz pretensje sam nie wiem o co

> No ale jak ktoś twierdzi, że 753 to "pierwsza klasa", to trudno się
> spodziewać obiektywnej dyskusji...:/
oczywiście że za tą kasę trudno kupić coś lepszego.. no ale jak ktoś
porównuje monit za 580,- z monitem za 1580,- to nie może być mowy o żadnej
dyskusji nawet nieobiektywnej

PZDR
Shaman