Re: Włączenia kompa - czy ma negatywny wpływ?

Autor: pierwek (pierwek_at_o2.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 13:35:08 MET DST

Voltage <voltage_at_poczta.onet.pl> napisał(a) w artykule
<1a8d.0000004e.3f5f3630_at_newsgate.onet.pl>...
> Mam do was takie pytanie: czy jeśli np. macie włączonego kompa, ale
musicie
> niespodziewanie gdzieś wyjść na ok. 1 - 2 godz. i po powrocie dalej macie

> zamiar siedzieć przy kompie to czy na ten czas waszej nieobecności
wyłączycie
> sprzęta? Bo ja w takich sytuacjach po prostu wyłączam sam monitor bo jak

Jak sądze, że mnie nie będzie przy kompie dłużej niż 3 dni to go wyłączam,
 w innym przypadku chodzi non stop (w zasadzie wyłączam go jak jade na
urlop). Monitor wyłączam jak oddalam się od kompa na dłużej niż parę godzin
i naczej polegam na oszczędzaczy energgi który zam wygasza monitor.

:)
pozdr

P.