Re: pomocy-problem

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 11:32:48 MET DST

Pablo <p.bielin_at_wp.pl> wrote:
> Pod??cza?em inn? mysz i nic z tego. Mysz mam na porcie COM, wi?c jest on
> uszkodzony.
[ciach]

Poniewaz nie napisales do jakiego portu masz podlaczona mysz zalozylem ze
jest to ps/2 ktora jest teraz najbardziej popularna.
Czy ten port com jest wlutowany bezposrednio na plyte czy jest na sledziu -
jesli to drugie to moze masz odczepiona tasiemke. Ew. gdzies cos nie styke
(sprawdz czy nie ma jakies zagietej szpilki, czy nie sa styki zasniedziale)
Upewinj sie ze to uszkodzony port i ze ta druga mysz co podlaczasz ja jest
na 100% dobra. Port mozesz sprawdzic - 1) czy wogole programy go widza i czy
da sie go "otwierac" 2) podlaczajac do niego jakies pewne i proste
urzadzenie 3) oscyloskopem 4) inne.
Jesli stwierdziles ze jednak masz uszkodzony port to mozesz zakupic jakas
stara karte z portami i odpowiednio skonfigurowac sprzet (wylaczyc
wewnetrzny com <zakladam ze masz comy na plycie, nie na karcie> i wlaczyc
zewnetrzny kom na miejsce wewnetrznego). Na gieldzie da sie takie karty za
pare zlotych. Mozesz miec klopot z konfiguracja jedynie.

Jesli nie bedziesz cial postow i odpowiadal pod postem (zle sie cytuje
pozniej) to wiecej nie odezwe sie w tym watku.

--
Lukasz
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku