Re: pomocy-problem

Autor: Pablo (p.bielin_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Sep 2003 - 07:58:46 MET DST

Podłączałem inną mysz i nic z tego. Mysz mam na porcie COM, więc jest on
uszkodzony.

Nie mam na płycie portu ps/2 ale jest możliwość jego dołożenia.

Nie rozumiem co mi da połączenie myszy przez przejściówkę, jeśli port jest
uszkodzony.

Dzięki i pozdrawiam.

Użytkownik "Lukasz Goralczyk" <liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:bjo976$ttq$1_at_srv.cyf-kr.edu.pl...