Re: tuner tv

Autor: allerune (allerune_at_NOSPAMtlen.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 21:13:54 MET DST

Użytkownik "macminer" <macminer.out_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> Jeśli widać śnieg, to na 95% wina kabla (a dokładniej zbyt słabego
> sygnału). Tunery komputerowe znacznie gorzej tolerują słaby sygnał niż
> telewizory. Była kiedyś taka grupa dyskusyjna news://tvmania (dostępna
> tylko na serwerze tvm.pl), na której ten temat przewijał się
> systematycznie co tydzień-dwa. Sprawę rozwiązuje szerokopasmowy
> wzmacniacz antenowy zamontowany na początku kabla (tzn. przy
> antenie/gniazdku kablówki, nie przy komputerze). Z czystym sumieniem
> mogę polecić wzmacniacz Badmor z dwoma wejściami (dla różnego poziomu
> [...]

chcesz powiedziec ze obraz przy dobrym sygnale powinien byc idealny (tzn.
taki sam jak w telewizorze) ???
szczerze mowiac to w kablowce mam bardzo silny sygnal wiec troche watpie ze
to akurat tego wina, a co do kabla i wzmacniaczy to pracowalem w firmie
handlujacej tym przez dwa lata wiec troszku sie znam :-]

jeszcze jeden problem... dlaczego ogladajac tv mam normalny sygnal a przy
nagrywaniu (probowalem roznych ustawien) tylko szum lub w zaleznosci od
ustawien cisza...

allerune