Re: tuner tv

Autor: macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 20:46:39 MET DST

allerune wrote:

> Dziekuje Wam wszystkim za pomoc. Wybralem tunerek AVerTV 303, ktory wlasnie
> testuje. Niestety nie jestem zachwycony jakoscia obrazu, przy wiekszych
> rozdzielczosciach widac snieg... :( moze to wina kabla antenowego, ale
> raczej nie bo telewizor gral na tym duzo lepiej. Czy da sie cos zrobic ???
> Moze nowsze sterowniki... ?

Jeśli widać śnieg, to na 95% wina kabla (a dokładniej zbyt słabego
sygnału). Tunery komputerowe znacznie gorzej tolerują słaby sygnał niż
telewizory. Była kiedyś taka grupa dyskusyjna news://tvmania (dostępna
tylko na serwerze tvm.pl), na której ten temat przewijał się
systematycznie co tydzień-dwa. Sprawę rozwiązuje szerokopasmowy
wzmacniacz antenowy zamontowany na początku kabla (tzn. przy
antenie/gniazdku kablówki, nie przy komputerze). Z czystym sumieniem
mogę polecić wzmacniacz Badmor z dwoma wejściami (dla różnego poziomu
sygnału) i regulacją wzmocnienia. Więcej na www.dipol.pl.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com