Re: Włączenia kompa - czy ma negatywny wpływ?

Autor: Artur Czeczko (art_at_eno.one.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 18:08:49 MET DST

Użytkownik "Voltage" <voltage_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Powiedzcie mi kto jest waszym zdaniem bardziej normalny - ten kto włącza
kompa
> nawet na 5 min. by np. sprawdzić tylko skrzynkę czy ten, który powstrzyma
> swoją ciekawość i włączy kompa dopiero np. następnego dnia kiedy to oprócz
> spawdzenia skrzynki będzie miał też inne czynności do wykonania?
> Ja należę do tej drugiej grupy ludzi.

Ja myślę, że to przegięcie w drugą stronę. Nie sprawdzać poczty
tylko dlatego, że nie ma się nic innego do zrobienia na komputerze?
Komputer należy do mnie, a nie ja do komputera, więc włączam
go wtedy, gdy potrzebuję.
Co innego w pracy, jakoś tak się tu utarło, że komputery są włączone
non stop i wyłączamy je tylko wtedy, gdy np. trzeba w bebechach
pogrzebać.

Pozdrawiam,
Artur