Re: Włączenia kompa - czy ma negatywny wpływ?

Autor: digitariusz (digitariusz_at_op.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 17:09:33 MET DST

Użytkownik "Voltage" <voltage_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[cut]

u mnie komp chodzi cala dobe, wylaczam tylko na czas burzy.
ciagle wlaczanie, wylaczanie, szkodzi twardzielowi, podobno troche tez
zasilaczowi, wentylkom..

tak samo jak z samochodem.

poza tym, wkurzaloby mnie strasznie wlaczanie kompa tylko po to, zeby poczte
sprawdzic, ogladania za kazdym razem wykrywania dyskow, testowania pamieci,
startowania os'a i innych pierdol ...
w tej chwili moj komp nie byl resetowany od 7 dni 16 godzin i 12 minut :) i
ma sie dobrze.
wylaczam tylko na noc monitor, albo jak na dluzej wychodze,

--
pozdrawiam
digitariusz