Re: monitor LCD - nie kupuj

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 16:54:27 MET DST

> Pan Jurgielewicz jako SPRZEDAWCA NEC nie wydaje mi sie wiarygodnym
> opiniotworca, bo wiadomo, ze chce jak najwiecej sprzedac.
> Coz to moze tylko moja, ale za to szczera opinia.

Zdaje się że się nieco zapominasz. Przytyki, w dodatku imiennie nie są
na miejscu, na forum publicznym.

To że reprezentuję NEC'a oznacza że nie piszę z sufitu. Moje
doświadczenie wynika z prostego faktu że mam najwiecej do czynienia
właśnie z monitorami tej marki. Oprócz tego dochodzi pojęcie uczciwości.
Gdybym pisał banialuki, wyszedłbym na idiotę bo każdy jest w stanie to
zweryfikować. Wszak monitory NEC są popularnym produktem i każdy może
moje słowa sprawdzić naocznie.

> Nie za dlugo bede miec taki (1760) panel w pracy, potestuje inny egzeplarz
> niz ten w sklepie, oczywiscie o wynikach testow poinformuje :)

Czekamy, czekamy...

Tom

NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com
tom(malpa)a3.pl, gg:189335