Re: monitor LCD - nie kupuj

Autor: Tomek (tzd-uwaga-na-spam_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 23:11:07 MET DST

Mowa o 1701 lub 1760.

> Poza tym nie ma efektu (o którym pisałeś
> przytaczając przykład Belinei) różnej jasności u góry i dołu ekranu,
> popularnego w wielu monitorach.

Ogladalem taki monitor w sklepie podpiety nie przez rozgaleznik, a
bezposrednio,
wnikliwie przeprowadzilem Nokia Test, i stwierdzilem m.in. nierowne
podswietlenie.
Pisalem o tym wczesniej.

Pan Jurgielewicz jako SPRZEDAWCA NEC nie wydaje mi sie wiarygodnym
opiniotworca, bo wiadomo, ze chce jak najwiecej sprzedac.

Coz to moze tylko moja, ale za to szczera opinia.

Nie za dlugo bede miec taki (1760) panel w pracy, potestuje inny egzeplarz
niz ten w sklepie, oczywiscie o wynikach testow poinformuje :)

Pozdrawiam
T.