Re: monitor LCD - nie kupuj

Autor: Tomek (tzd-uwaga-na-spam_at_interia.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 17:21:46 MET DST

Użytkownik "Tomasz Jurgielewicz" <tom.m_at_lpa.a3.pl> napisał ...

> Zdaje się że się nieco zapominasz. Przytyki, w dodatku imiennie nie są
> na miejscu, na forum publicznym.

Skoro podpisujesz sie imieniem i nazwiskiem (patrz linijka nr 1) nie widze
przeciwskasan, by zwracac sie do Ciebie w tenze sposob.

> To że reprezentuję NEC'a oznacza że nie piszę z sufitu.

To, ze reprezentujesz NEC oznacza, ze kreujesz jak najlepsza opinie o tym
sprzecie, co jest z jednej strony naturalne, z drugiej - malo wiarygodne.

Smieszne jest natomiast ferowanie opini typu "kazdy bedzie zadowolony",
"wszystkie monitor..." , czy inne opinie tzw zamkniete.

Bo mozemy isc o zaklad, ze nie kazdy bedzie zadowolony z NEC 1760. Na
przyklad ja, co prawda po tylko polgodzinnym tescie w sklepie, ale te pol
godziny zdarzylo mnie do firmy NEC (czytaj EN II SI w przeciwienstwie do
polskiego NEK) uprzedzic, mimo, ze bylem i wciaz troche jestem do produktow
tej firmy nastawiony pozytywnie (vide monitory Mitsubishi).

> Czekamy, czekamy...

Ja tez czekam na panel - zamawianie czegokolwiek i oczekiwanie na to
wielkiej firmie trwa naprawde dlugo.
Jak bede mial ten panel w pracy na pewno opisze.

Pozdrawiam
T.