Re: glosnosc....

Autor: Bartek Gliniecki (email_at_nieistotny.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 18:56:31 MET DST

Andre wyskrobał(a):
> no ok a wydajnosc? ja chce schlodzic tym dysk WD 120gb ktory grzeje sie
> tak mocno ze jak przytrzymam na nim palec to zaczyna parzyc....

Po pierwsze - wydajność jest tego wentyla taka, że spokojnie chłodzi mi
zasilacz, który pod obciążeniem grzeje się bardziej niż Twój twardziel.

Po drugie - polecam radiatory na dysk twardy autorstwa Wojtasa za ok. 35 zł
(http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=194930). Świetnie
odprowadzają ciepło. Do tego możesz dostać wersję z Noise Killerem.
Zainteresuj się na poważnie tymi radiatorami zanim coś kupisz.

--
Bartek Gliniecki
[ email: jak potrzebujesz, to spytaj  .::::::::::::::.  GG: 3967232 ]