Re: tuner tv

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 09:00:27 MET DST

Użytkownik "macminer" <macminer.out_at_polbox.com> napisał w wiadomości

> A wszystkie auta to Fiaty z wyjątkiem Fordów, które nie są
Chevroletami,
> bo i tak są tylko dwa typy silników: dwutakty i czterotakty, z czego
> Volkswagen to Golf :)
> W większości kart do niedawna był chipset Conexanta (BT 848 lub BT
878),
> tylko ATI się wyłamywał.

I po co ta ironia? Zresztą z tego co widzę sam mi poniekąd przyznajesz
rację.
Na swoją obronę cytuję tekst z Chip'a 8/2002:
"Przyglądając się dostępnym na rynku tunerom TV można zauważyć pewną
prawidłowość. W osiemdziesięciu procentach przypadków modele niczym nie
różnią się poza pudełkiem i dokumentacją. Można śmiało rzec, że są to
wyroby pochodzące wręcz z tej saamej fabryki. Trudno się też temu dziwić
skoro od dłuższego czasu tunery nie ewoluują wykorzystując od lat te
same sprawdzone komponenty - przetwornik Conexant Fusion 878A (moje: a
piszesz, że chipset to nie wszystko - przyznasz jednak że nazwanie go
przetwornikiem wskazuje, że jest to komponent przetwarzający sygnał,
więc ma on ogromny wpływ na jakość), dekoder dźwięku Philips TDA9874AH
oraz moduły tunera produkowane przez firmy LG, Samsung, Philips i
Temic."
Potem jeszcze piszą że wiele sterowników to też klony! I co Wy na to,
prześmiewcy???