Odp: Komp się nie włącza

Autor: Bistii (bistii_at_o2.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 14:12:38 MET DST

witam !
mam ta sama plyte i ten sam problem
wylacze kompa i gdy chce go wlaczyc spowrotem po minucie to nic sie
neidzieje: monitor ciemny (niestartuje), musze poczekac jakies 40 min i
ponownie uruchomic i wtedy dziala
zrobiles cos z tym ?
Pozdrawiam !

Użytkownik ponadtuzin <ponadtuzin_at_nie_spamuj.o2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjhjdb$cbq$1_at_inews.gazeta.pl...