Re: Komp się nie włącza

Autor: ponadtuzin (ponadtuzin_at_nie_spamuj.o2.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 17:03:40 MET DST

> zrobiles cos z tym ?

To konkretnie komp kumpla, choć ja mam taki sam i śmiga aż miło.
Owszem, zrobiłem - tak jak przypuszczałem to wina zasilacza. Po zmianie na
inny badziew, ale 400W jest już ok. Pożycz od kogoś (albo się zamień na
kilka dni) i zobaczysz, że będzie ok. Słyszałem właśnie, że nasze płyty
potrzebują mocnych zasilaczy, zwłaszcza to dobrze widać, jak podwyższasz
sobie magistralę i jednocześnie patrzysz jak spada napięcie na +5V. Jak u
Ciebie też zadziała - daj znać!
Pozdrawam!