Komp się nie włącza

Autor: ponadtuzin (ponadtuzin_at_nie_spamuj.o2.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 11:46:52 MET DST

Po wciśnięciu przycisku POWER raz się komp normalnie włącza, a dziesięć razy
tylko wiatraki chodzą, a monitor czarny i nic się nie dzieje. Na początku
źle się działo raz na jakiś czas, feler postępował i teraz jeden na 10 razy
komp wstaje. Podejrzewałem płytę główną, ale podłączyłem inną płytę główną i
jest to samo. Chyba oczywiste jest, że walnięty jest zasilacz? Proszę o
potwierdzenie (bądź nie) mojej diagnozy.
Pozdrawiam!