tuner tv???

Autor: -maestro- (syro1_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 01:19:15 MET DST

witam

zamierzam kupic sobie tuner tv - ktory byscie mi polecili?
moje wymagania to musi miec tv+tele.gazete+radio+pilota no i zeby byl stereo

bedzie pracowal pod systemem win98 i winxp - a wiec zeby byl kompatybilny no
i zeby nie wieszal kompa

pozatym to nie wiem czy poszczegolne modele maja rozne wzmocnienie sygnalu
antenowego czy mniejwiecej podobnie - chodzi mi o to zeby dobrze odbieral
wszystkie polskie kanaly (narazie bedzie wpiety pod zwykla antene)

pozatym nie wiem czy jest mozliwosc dekodowac obecnie kanaly cyfrowe (z
kablowki) tak jak to kiedys bylo np. z canal+ - bo jesli tak to tez bym to
bral pod uwage - tzn. chcialbym model na ktorym da sie to zrobic

moj typ jak narazie to: PIXELVIEW PLAY TV PRO + FM + STEREO - 219,00

moze ktos ma i moglby sie podzielic opinia na jego temat

dzieki za wszelkie sugestei

pozdrawiam