formatowanie niskiego poziomu _ Seagate Format drive utility

Autor: Hallucinogen (Bez_spamu___hallucinogen_at_go2.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 01:10:39 MET DST

Hi!~
Robil ktos formatowanie niskiego poziomu pojawilo mi sie troche bad sektorow
na dysku Seagate Baracuda 4 60GB i chcialbym sie tego pozbyc tak aby dalo
sie normalnie zalozyc partycje. Mam program Seagate Format drive utility
tylko ze nie bardzo wiem jak go uzywac bo nie chce zniszczyc dysku moze
ktos troche cos na temat tego programu napisac jak sie tego uzywa.

--
odpowiadajac na moj adres email usun slowa bez_spamu___
z mojego adresu