Drukarka HP 5150 i zwieszanie Worda

Autor: Franckey (franckey2_at_franckey.serwery.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 01:02:24 MET DST

Wlasnie zakupiona drukarka HP 5150 zwiesza mi Worda, tzn. po jej
zainstalowaniu, przy wybraniu opcji Drukuj lub Ustawienia Word
wylatuje:
WINWORD spowodował błąd: nieprawidłowa strona w
module WINWORD.EXE przy 017f:3017422c.

Wystarczy, ze jako domyslna drukarke ustwie druk do pdf i juz sie nie
zwiesza. Proba zmienienia drukarki na hp - zwis.

Co znamienne - druk z innych programow (takze np. Excel) jest OK.

Nie wiem co jest grane, nigdzie na grupach nikt nie pisale o takim
bledzie. Probowalem przeistlowac Office 2000 - nic nie daje.

Win98SE, hp5150 ze sterwonikami 8.4.5, Office 2000

Franckey