Re: chyba problem z k7vm2 + siec - pytanie tylko do najlepszych!

Autor: Wonder (wonder34WYTNIJ_TO_at_poczta.fm)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 19:08:53 MET DST

> czy jest mozliwe takie uszkodzenie sprzetu?
> raczej nie jest to wina pamieci wiec procesor mi sie myli czy to plyta
> glowan tak dziwnie padla?

W komputerach dzieją się takie rzeczy, o których się filozofom nie
śniło;-)
Spotkałem komputer w którym nie chciał działać modem, i taki w którym nie
działał akcelerator VooDoo. Wszystko inne działało prawidłowo. Też
zmieniałem
modemy i akceleratory, bez rezultatu. W zamierzchłych czasach
ośmiobitowych
w moim ZX Spectrum uszkodził się procesor. Uszkodził się tak dziwnie, że
właściwie wszystko działało prawdłowo. Poza odczytem danych z taśmy
(zapisywało
się wtedy programy i dane na taśmach magnetofonowych). Po wymianie
procesora
wszystko wróciło do normy. Ten uszkodzony do dziś mi działa w sterowniku,
oczywiście nie musi niczego odczytywać z taśmy ;-) Może zanim rozbierzesz
komputer, postaw w tym miejscu inny, i sprawdź czy będzie się łączył
poprawnie.
Może jakieś pole magnetyczne/elektryczne/elektromagnetyczne zakłóca
tramsmisję?

Wonder