Re: Abit vs Shuttle

Autor: Wonder (wonder34WYTNIJ_TO_at_poczta.fm)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 19:20:40 MET DST

> miały- teraz (nie wiem jak to sie z płytami pod Intela) Abit NF7-S v.2.0
nie
> ma problemów (tak czytałem na grupie). ale pisze: nie wiem jak to sie ma
do
> Intelowskich płyt...:/

Abit obiecuje że nie ma już problemów z kondensatorami. Teraz montują
kondensatory najwyższej jakości. Na wszystkich płytach. Mam jeszcze Abita
KT7-RAID. Działa bez problemów, ale kondensatorki są już trochę
napuchnięte. Czy lepiej je już wymienić, czy może poczekać i sprawdzić jak
długo jeszcze pociągną ;-?

Wonder