Re: plyty CD-R, CD-RW - opieka, trwalosc, odpornosc

Autor: marcus075 (karweta_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 23:18:54 MET DST

> [ciach... podobne kwiatki jak niżej]
>
> A może byś to pieprzenie na polski przetłumaczył?
> Istnieje coś takiego jak sprawdzanie pisowni!

słuchaj człowieku, ciesz się że masz poprawnie działającą klawiature- ja
tekiej nie mam i nie mam takżę czau ić po nową (albo jak mam czas to nie mam
funduszu!), a to, żę mi sprawdzanie pisowni nie działa to już napewno nie
jest moja wina...

--
Pozrdawiam, marcus075
www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie