Re: plyty CD-R, CD-RW - opieka, trwalosc, odpornosc

Autor: marcus075 (karweta_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 23:17:12 MET DST

> Po ile te platiniumy, bo do tej pory uzywam esperanz?

hmmm- ja chyba za darmo dostałem bo sprzedawca sprawiał problemy (allegro)

> OK:) Hmm... a co sadzisz o husteczkach Swiffer?

nie wiem- nie używam, ja tam zawsze- albo o spodnie albo o bluze/koszulke

> Nie pale:)

mądry człowiek:)

> Chyba tak. Szkoda, ze dzis tak ciezko dostac Platinium'y lub Verbatimy
> niebieskie (sa jeszcze te Blue Metal?)...

u mnie w mieście są- albo inaczej: były miesiąc temu, jak jest teraz nie
wiem. a o Platiniumy nie trudno tylko musisz mieć pod ręką sklep typu
MediaMarket- byłem wczoraj w Czeladzkim MM i była tego sterta, btw: poszukaj
może w jakimś małym sklepie:)

--
Pozrdawiam, marcus075
www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie