Re: plyty CD-R, CD-RW - opieka, trwalosc, odpornosc

Autor: razor (ROT13.qzwo_at_jc.cy)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 21:43:20 MET DST

Dnia 07-09-2003, 'marcus075' w wiadomości <bjia49$2d4$2_at_news.onet.pl>
napisał:

> słuchaj człowieku,

Nie słucham, tylko czytam, a to nie jest łatwe!

> ciesz się że masz poprawnie działającą klawiature

Jak widzę Twoje posty to cieszę się jak cholera!

> ja tekiej nie mam i nie mam takżę czau ić po nową (albo jak mam czas to nie mam
> funduszu!),

Przecież masz gwarancję (na Twojej stronce chwalisz się, że klawiaturę
kupiłeś w kwietniu 2003)- wystarczy wymienić. I nie przesadzajmy z
tymi funduszami - o parę piw mniej i klawiatura jest.

> a to, żę mi sprawdzanie pisowni nie działa to już napewno nie
> jest moja wina...

A co, znowu Gates zawinił?

--
Pozdrawiam Razor!
[Kobieto! Dwudziestokrotne zbliżenie może dać ci tylko luneta.]