Re: plyty CD-R, CD-RW - opieka, trwalosc, odpornosc

Autor: soomal (sprawdz_at_sygnaturke.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 20:27:33 MET DST

Użytkownik "marcus075" <karweta_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> licencje producenta chodzi... a tak serio to co do cdr: każda płyta z
> czarnym spodem,

Czytalem, ze takie plyty "dluzej" chodza, ale czy sa bardziej odporne na
kruz i rysy?

> a co do cdrw... ja mam 2 takie płyty: platinium i jestem
> happy i mini-disk Akoss i też jestem happy:P nie ma rys...

Po ile te platiniumy, bo do tej pory uzywam esperanz?

> powycierać delikatnie w jakąś miękką szmatkę, ew. w miękki sweter:)

OK:) Hmm... a co sadzisz o husteczkach Swiffer?

> czym wycierałeś?

Bluza lub papierem toaletowym, miekkim, rozowym:)

> autor książki Red Hat 8. Ćwiczenia praktyczne poleca (przy rysach)
> wypolerować powierzchnie płyty pastą do zębów i potem umyć miękką szmatką
> płynem typu Ludwik(c), ja nie iem jak to się w praktyce prezentuje, ale
> facet wie (chyba) co pisze...

Hm... moim zdaniem dziwna metoda, ale mowi mi juz o niej kumpel, ktory
wyczytal to w Focusie. W jakiejs innej gazecie tez o tym czytalem, wiec
pewnie skuteczna:)

> jeżęli palisz to się penie zmieniła takżę stróktura twojego oddachu, ale

Nie pale:)

> żeby to zaszkodziło to wątpie, raczej to wina płyt...

Chyba tak. Szkoda, ze dzis tak ciezko dostac Platinium'y lub Verbatimy
niebieskie (sa jeszcze te Blue Metal?)...

sml