Re: monitor CRT 19"

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 14:19:05 MET DST

Użytkownik "Artur Czeczko" napisał:

> nie istnieje taki monitor LCD, który by dawał
> taką rozdzielczość, jaką Ty lubisz.

Nie wiem czy dobrze rozumiem. Masz na myśli fakt, że ja lubię 1024x768 na
monitorze 19"? Jeśli tak, to faktycznie masz rację. Podkreślę tylko, że 19"
monitor LCD ma przekątną większą o prawie 1 cal od zwykłego CRT'ka. To dużo
i w 1280x960 pracuje się wtedy odrobinę wygodniej - choć dla mnie jest to
jednak troszkę za dużo.

Inna kwestia - z monitorem LCD pracuję z bardzo niewielkiej odległości - nie
odczuwam przy nim męczącego "żarzenia" kineskopu. Monitor z tradycyjnym
kineskopem odsuwam na większą odległość (w domu ok. 1 metra).

> Czy ci, co chwalą LCD, kłamią?

Tego nigdy nie powiedziałem. Ja też lubię LCD'ki. Ale mimo to wolę dużą 19"
CRT, niż 17" LCD (uwzględniając cenę oczywiście).

--
Pozdrawiam,
Sniper