Re: Warto kupic PC w MediaMarkt ?

Autor: Gładziu (gladziu300_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 14:28:23 MET DST

"Fantom" <szczukot_at_usunto.poczta.onet.pl> wrote in

> Mam takie pytanie : czy warto kupic komputer w Media Markt ? Bo jakby nie
> patzrec sa one tansze od tego co mozna zlozyc w hurtowni o jakies 20%.
> Prosze o opinie z przykladami (np : ciezko reklamowac, komponenty no-name
> itp)

Pojedynczych elementow taniej niz w sklepach komputerowych nigdy tam nie
widzialem, moze faktycznie na zestawy maja rewelacyjne promocje. A problemy
pewnie takie same jak w kazdym duzym sklepie - nikt nie bedzie sie
interesowal Twoim opisem awarii i ewentualna szybka naprawa, tylko masz
zdac sprzet i po 2 tygodniach sie dowiedziec, czy juz cos wiedza.

--
Pzdr
Gladziu