Re: BIOS do płyt Lucky Star??

Autor: kermeet (vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 14:07:47 MET DST

Szymon Wróblewski <simw_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Nie tak szybko :) Najpierw sprawdzimy czy po prostu systemowi
> operacyjnemu sie nie chrzani :) Sciagnij ten oto program
> www.kompaktserwisowy.bmj.pl/shut.com
Możesz mi go podesłać na maila? coś mi link chyba nie działa...

> i sprawdz w czystym dosie czy uruchomienie tego programu wylaczy kompa
Sprawdzę :-)

> Szkoda ze nie masz orginalnego biosu, mozna by go poprawic (bez
> mieszania w funkcje oszczedzania energii) ale nie wazne.
:-(

> Na tej stronie powinienes znalezc inny bios do twojej plyty
> http://rom.by/bios/LS/
Niestety działają linki do BIOSów wszystkich płyt, oprócz tego, który
potrzebuję.... (http://rom.by/bios/LS/6BX2/6BX2_ver_9KB7-02.rar)

:-( Ale ściągnałem ten bios z jakiejś innej strony

> Sprobuj znalezc wlasciwy moze bedzie sie lepiej zachowywal
> Wczesniej jednak sprobuj jedna rzecz
> PanelS->System->Zaawansowane->Uruchamianie i
> odzyskiwanie->AwariaSystemu->Automatycznie uruchom komputer, odznacz
> te opcje. Twoj system sie resetuje dlatego ze podczas wykonywania
> instrukcji APM (wylaczanie) nastepuje awaria systemu i nastepnie reset
> komputera, wynika to oczywiscie z bledow na styku
> NowyBios-WinXP
Poprawię

> Gdy to nie pomoze sprobuj dodac do rejestru
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Winlogon]
> "PowerDownAfterShutdown"="1"
Z tym już chyba walczyłem...

> Pozdrowienia
> Simon
> PS
> Pamietam na grupach kiedys ktos rozwiazywal problem z resetowaniem sie
> kompa przy wylaczaniu, kurde niestety nie pamietam szczegolow
> wiem ze to byla jakas opcja w windzie nie zwiazana z zarzadzaniem
> energii

Jak mi się uda znaleźć rozwiązanie, to na pewno napiszę :-)

wielkie dzięki za pomoc :-)

Pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |