Re: wskaznik temp

Autor: Offca (offcaNO_SPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 13:57:00 MET DST

> Nie będę się spirał czy to były prawdziwe, jednak wydają się
> prawdopodobne.
Prawdopodobne jaknajbardziej. Mimo wszystko sprobuj sprawdzic odczyty w
Speedfanie jak sugerowalem...
Poza tym jaki to procesor i jakie chlodzenie?

> A skąd wiesz że takie same jak w biosie - do chwili zresetowania kompa i
> wejścia do biosu mija trochę czasu,a wentylator robi swoje, czy może
> jest sposób odczytu pomiarów biosowych pod windą?
Bios tez wartosci podaje z czujnikow na plycie... pytanie tylko z jakich...
Gdy komputer pracuje przez kilka godzin temperatury stabilizuja sie na
stalym poziomie... Gdy zrestartujesz go i wejdziesz od razu do biosu
temperatury nie zmienia diametralnie wartosci... Po takim pseudo tescie moge
stwierdzic ze wartosci praktycznie takie same jak w biosie podaje Speedfan z
wymienionych przeze mnie czujnikow... Hmonitor podaje je o ok 5st C
zanizone. Przyznaje ze sam uzywam Hmonitora jednak ze skorygowanymi
temperaturami porownywanymi do odczytow Speedfana... teraz jest w miare
wiarygodny...

pozdrawiam
Offca