Re: Warto kupic PC w MediaMarkt ?

Autor: key (keylo_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 11:56:11 MET DST

"Fantom" <szczukot_at_usunto.poczta.onet.pl> wrote in message
> Mam takie pytanie : czy warto kupic komputer w Media Markt ? Bo jakby nie
> patzrec sa one tansze od tego co mozna zlozyc w hurtowni o jakies 20%.
> Prosze o opinie z przykladami (np : ciezko reklamowac, komponenty no-name
> itp)
>
> Fantom
> FUT : p.c.p

no ten numer z 1111zl to jest akcja z hurtownia ;] co widac na plakatach
reklamowych.
moim zdaniem - nie warto. najczesciej jak kupujesz cala skrzynke, dostajesz
gwarancje na calosc, a i czasem plombuja obudowe. i potem z kazda sprawa
idziesz do servisu.
jezeli potrafisz zlozyc sam, albo ktos moze Ci pomoc, to daj spokoj z tym
1111. poza tym jak sam skladasz, masz wplyw na dobor komponentow. a tam
kupujesz "kota w worku".

key