Re: Athlon - stosunek ceny do wydajnosci

Autor: pwil (pwil_at_kgb.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 02:57:53 MET DST

blueew4a64 nastukał(a):

> właśnie non-stop słyszę
> [i mam o tym dosyć silne wewnętrzne przekonanie]
> że komfort pracy na cpu z większą ilością cache jest
> dużo wyższy.....

Zależy jak efektywnie dany procesor wykorzystuje swój cache... Różnica między
192kB w Duronie, a 384kB jest może wyczuwalna i wychodzi w testach, ale
między 384kB, a 640kB to w testach tego nie widać, a w praktyce to duży wpływ
ma autosugestia...

Taki rdzeń P4 jest pod tym względem bardzo rozrzutny i różnice między starym
P4, a P4NW są znaczne, nie wspominając od różnicy Celeron "P4", a stare P4...

> [z HT jest podobnie... kiedy AMD go wprowadzi????]

Zmień optymalizację z 'Saplications' na 'Background Services', a byle program
obiążający każdy wolny MHz procesora, nie będzie już zagarniał całej mocy
obliczeniowej procesom, które pracują w czasie rzeczywistym...

--
  /          /\  "a codegen czy chieftec to są zasilacze OEM tak jak i te