Odp: Notebooki i ich karty graficzne?

Autor: Jacek23 (jacek23_at_post.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 20:48:25 MET DST

Witam
Powiem tak
nie znam tych mogeli ale powiem jaka ja mam konfig mojego IBM T30 i ze
wszsytkie gry 3D chodza idealnie wlocznie z wymagajacymi.
PIXV M 2GHz, 512 RAM DDR, Rodeon 7500 16 MB DDR.
Pozdrawaim
Jacek

Użytkownik Manux <mar_10_at_gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bjfsmv$ddm$1_at_inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Zastanawiam sie nad kupnem notebooka ktory bylby mi w stanie zastapic
peceta
> podczas podrozy. KOmupter mialby sluzyc zarowno do pracy jak i do
rozrywki.
> Jako ze lubie od czasu do czasu w cos zagrac to chcialbym kupic cos co
jako
> tako byloby w stanie "pociagnac" gry 3D (ostatnio gram w Neverwinter
Nights