Notebooki i ich karty graficzne?

Autor: Manux (mar_10_at_gazeta.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 20:16:54 MET DST

Witam,

Zastanawiam sie nad kupnem notebooka ktory bylby mi w stanie zastapic peceta
podczas podrozy. KOmupter mialby sluzyc zarowno do pracy jak i do rozrywki.
Jako ze lubie od czasu do czasu w cos zagrac to chcialbym kupic cos co jako
tako byloby w stanie "pociagnac" gry 3D (ostatnio gram w Neverwinter Nights
na PC).

Mam kilku faworytow, wszystkie sa to modele raczej niedrogie (ponizej 5k):

Fujitsu Siemens Amilo A 7600 z ATI Radeon IGP320M (Shared Memory do 128MB)
HP Compaq nx9005 z ATI Radeon IGP320M (Shared Memory do 64MB)
Acer Aspire 1312LC z S3 Graphics Savage4? AGP 4x , 16MB Shared VideoRAM
Acer Aspire 1313LC z S3 ProSavage8T AGP 8x, 32-6 MB shared memory

Wszystkie z nich maja procesory Athlon Mobile 2000+ lub 2200+(Acer 1313LC).
Czy ktos z was mial do czynienia z podobnym sprzetem i moglby mi powiedziec
czy jest wogole sens odpalania jakichkolwiek gier na czyms takim? Ktora z
tych kart graficznych jest "najmocniejsza"?

pozdrawiam
Marcin