MSI 845PE MAX

Autor: Zbigniew Sojka (zsojka_at_polbox.com)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 20:48:50 MET DST

Witam.

Posiadam płytę główną MSI 845PE MAX z wersją biosu 3.7. Ogólnie płyta
zachowuje się w porządku, z jednym wyjątkiem. Po zamontowaniu kontrolera
Promise Ultra100 TX2 występują problemy z drugim dyskiem podpiętym do
kontrolera (wcześniej myślałem, że to problem z kontrolerem, ale na innej
płycie jest ok.). Natomiast po wgraniu biosu w wersji 3.8, płyta nie widzi
żadnej karty w slotach PCI (za wyjątkiem grafiki w AGP). Po powrocie do 3.7
wszystko jest dobrze. Nie wiem czy to zwalony nowszy bios, czy może płyta
jest uszkodzona?

Pozdrawiam.

Zbyszek