Re: Obudowa

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 20:08:03 MET DST

Wojciech napisał/a...

> No i mamy odpowiedź ! ;)))

> Zmierzylem wydajność zasilacza !
> Jeden odmówił posłuszenstwa przy poborze 385 W
> Stabilne obciażenie 16 h 320 W wytrzymały dwie pozostale jednostki

 Ciekawe tylko, jak jest z powtarzalnością tych wyników. Pewnie tak
 samo, jak w przypadku tanich płyt CDR - jak trafisz na dobrą partię
 to chodzą świetnie. Gorzej, jak nie masz szczęścia.

> na całe szczęście dla mnie nie oceniam wydajności zasilacza ani samej
> obudowy po kątem jej wygladu
> ( a mnie się podoba i to bardzo )

 Chyba właśnie tak czynisz. Człowiek ma do wydania 300zł (za co można
 kupić już całkiem porządne Enlighty), a Ty proponujesz mu masowy
 chłam za 170, tylko dlatego że pasuje ci wygląd zewnętrzny i miałeś
 trochę farta z okazji zasilacza. BTW Chieftec też jest dla mnie obrzydliwy
 (no może poza - wcale nie wybitną - serią Apollo i ew.BX). Enlight
 ujdzie, w miarę ładne są obudowy Coolermastera.

--
Michał Młynarczyk / faq_at_telefon.gsm.pl