Re: Stary temat.

Autor: adasiek (debiliada_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 13:49:43 MET DST

> Chodzi o upgrade biosu.
> Mam juz na dysku nowsza wersje biosu.
> (stara jest bardzo wolna i obawiam sie, ze musze ja zmienic.)

ale bzdura; w czym konkretnie stara wersja BIOS jest wolna???

> wiem, ze mam przegrac ten bios na dyskietke.

przegrywajac na dyskietke ryzykujesz, bo dyskietki sa bardziej
awaryjne niz HDD lub CD i czas odczytu biosu z dyskietki jest
duzo dluzszy niz z HDD;

koledzy sugeruja Windowsowe oprogramowanie do flashowania; jesli
masz na tym komputerze windows to przychlam sie do tego pomyslu;
po prostu programy windowsowe sa zwykle bardziej idiotoodporne
np. sprawdzaja poprawnosc biosu itepe i przeznaczone dla szerszego
grona entuzjastow flashowania;

pzdrv;
adas;