Re: Stary temat.

Autor: K.R.A (kravx_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 16:22:21 MET DST

adasiek napisał:

> przegrywajac na dyskietke ryzykujesz, bo dyskietki sa bardziej
> awaryjne niz HDD lub CD i czas odczytu biosu z dyskietki jest
> duzo dluzszy niz z HDD;

Nie ryzukujesz - w momencie wczytywania do pamięci programu flashujacego
i biosu nic się nie dzieje (można sobie nawet reseta nacisnąć)
Dopiero po ostatecznym "enter", ale na to niema wpływu ani dyskietka,
ani dysk, największe zagrożenie to zanik napięcia w trakcie zapisu
nowego biosu, no i niewłaściwa wersja nowego biosu, ale to przeważnie
"zauważa" program flashujący

> koledzy sugeruja Windowsowe oprogramowanie do flashowania;

Ja bym nie powierzył swojego biosa wyngrozie, tak nawiasem mówiąc to
próbowałem z płytą MSI niby wszystko Ok., a bios się nie zaktualizował.

--
Pozdro.
      K.R.A.