Stary temat.

Autor: kuba (phukuba_at_piotrkow.home.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 14:24:10 MET DST

Witam!
Dla Was bedzie to pewnie wielokrotnie powtarzany i znany temat,
ale ja jeszcze nigdy tego nie robilem...
Chodzi o upgrade biosu.
Mam juz na dysku nowsza wersje biosu.
(stara jest bardzo wolna i obawiam sie, ze musze ja zmienic.)
wiem, ze mam przegrac ten bios na dyskietke.
ale na jaka?
zwyczajna, czy jakas specjalna?
cos tam trzeba jeszcze dograc, czy nie potrzeba?
No i oczywiscie jak to zrobic...
mam plyte Asus A7V8X z biosem 1.0, i jest tam cos z Alt+F2 i cos o biosie,
ale sie na tym nie znam...

prosze o rade:
Kuba