Re: LCD 17 do 2000 ???

Autor: Janek (microstar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 12:57:12 MET DST

allerune wrote:
> Witam
>
> Postanowilem nadszarpnac nieco swoj studencki budzet na nadchodzacy
> rok i kupic sobe monitor LCD 17 cali. Sklonilo mnie do tego to ze
> Czy wiecie cos na temat rozpatrywania przez roznych producentow
> gwarancji na martwe piksele? Podobno Iyyama (czy jak to sie pisze ;)
> wymienia juz monitor przy 2 martwych pikselach, Samsung przy 5 (ktos

Ilość i jakość dopuszczalnych bad pikseli określa norma dla monitrorów
LCD ISO-13406-2. Znani producenci (Eizo, NEC, iiYama, Samsung,
Sony, Philips i inni) podają w swoich specyfikacjach, czy ich monitory
odpowiadają wymaganiom tej normy.
Jeżeli kupujesz monitor LCD, wybieraj z DVI portem (wtedy, jako drugi
jest zawsze VGA i możesz sterować monitor ze starej karty, zanim nie
kupisz nowszej). Wszystkie nowe i lepsze karty mają takie wyjście.
Ponadto masz gwarancję lepszego obrazu z pominięciem przetworników
cyfrowo-analogowych. Monitor nie kupuje się co roku, więc warto.

--
pozdrawiam  :)
Janek