LCD 17 do 2000 ???

Autor: allerune (allerune_at_NOSPAMtlen.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 17:59:23 MET DST

Witam

Postanowilem nadszarpnac nieco swoj studencki budzet na nadchodzacy rok i
kupic sobe monitor LCD 17 cali. Sklonilo mnie do tego to ze przez wakacje
mialem okazje popracowac sobie na takim i roznica w porownaniu ze zwyklym
monitorem jest po prostu niewyobrazalna, zadnego drzenia obrazu, niesamowita
ostrosc i prawie zadne zmeczenie oczu przy dlugim patrzeniu (porownuje nawet
z drozszymi monitorami standardowymi), a moj domowy monitor jest po prostu
beznadziejny...

Teraz pytanie do Was, jesli mieliscie kontakt to prosze o polecenie 17stki w
cenie do 2000 zlotych. Niestety tego modelu ktory ja mam w firmie nie mozna
juz kupic (mowa o zakupionym w Vobisie za 1999 zlotych monitorze Highscreen
1772, ktory jest identyczny do jednego z modeli firmy MAG, niestety ten
drugi kosztuje jakies 200 zlotych wiecej, mimo ze monitor jest ten sam), bo
wchodzi nowy model, ktory jednak mi sie nie podoba :P.

Czy wiecie cos na temat rozpatrywania przez roznych producentow gwarancji na
martwe piksele? Podobno Iyyama (czy jak to sie pisze ;) wymienia juz monitor
przy 2 martwych pikselach, Samsung przy 5 (ktos jednak mi powiedzial ze
musza one byc blisko siebie).

Jesli sadzicie ze jest tutaj grupa lepsza od tej na zadanie tego pytania to
prosze o sugestie. Dzieki wszystkim za pomoc

pozdrawiam

allerune