Re: Cichy zasilacz?

Autor: crazyrid_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 07 Sep 2003 - 11:42:52 MET DST

Spalił mi się zasilacz poprzedni 300 watt noname,więc musiałem kupić
normalnie w sklepie nowy . Naprawde dobry zasilacz , przy tym bardzo cichy
produkuje niemiecka firma Levicom.(www.levicom.de)
Zasilacz który mam to model 350XB-P, ma dwa superciche wentyle
których w ogóle nie słychać ,regulowane wzależnosci od mocy a co za tym
idzie temperaturą elektroniki w środku, ładnie lakierowaną obudowę (brązowy
metalic , jeśli to kogoś bawi ) .Gwarancja 2 lata.Kupiłem go w sklepie w
Neckartenzlingen, kosztował 39 Euro.(www.computer-store.de)
Obsługuje najnowsze płyty pod AMD XP , jak i P4.
Powiem tylko,że JEDEN wentyl na procku (Titan-modelu nie pamiętam ) pracuje
wiele głośniej niż OBYDWA wentyle zasilacza.
W tej chwili mój komp ( ECS K7S5A , Athlon Thunderbird 950 ) chodzi dużo
ciszej niż komp ojca (P2 333 ) z dużo mniejszym wentylem na procku.
JEst to najkorzystniejszy cenowo zasilacz tej klasy we wszystkich sklepach
komputerowych Stuttgartu , Reutlingen i Tubingen.
Z tego co wiem sprzedają go też wysyłkowo, trzeba do nich napisać maila.
P.S.Firma zajmuje się produkcją zasilaczy od ponad 10 lat.