Odp: chlodzenie Athlona XP 2500+

Autor: Bandit (thief_16_at_o2.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 18:55:57 MET DST

Ja też mam ten radiator collermastera i ten sam procesor, tylko inną płyte
abit nf7-s.
U mnie jest tak samo ale podejrzewam, że po dodaniu wiatraków na tył i przód
obudowy tak żeby był w ogóle jakiś obieg powietrza. Temperatura powinna
spaść.
Ja niestety właśnie kupiłęm kompa bez tych wiatraków. Ale trzeba sobie jakoś
radzić. Zamontowałem sobie taki kuchenny wentylator na przód obudowy ( mam 6
wnęk 5,25 w tym 3 zajęte od dołu. na wentylator w sam raz starczyło miejsca)
dzięki niemu zamiast 63 stopni mam 46 ( w ciplejsze dni ). Wentylator jest
ustawiony na nawienwanie bo wywiew pewnie by nic nie dał. Jest jeszcze jeden
plus. Przy okazji chłodzi mi zasilacz i jakby padł wiatrak to nie mam co sie
martwić bo ten wentylator dał by rade. Jest niesty troche głośny ale czego
nierobi sie aby zbić temperature. Teraz mam 35 stopni a komp pracuje już
jakieś pare godzin. A! i dysk mam w kieszeni a wentylator jest akurat nad
nim i terz go chłodzi teraz mam HDD 31 stopni a wy ile macie?