Re: chlodzenie Athlona XP 2500+

Autor: Sławek (slawcio5_at_polbox.com)
Data: Fri 05 Sep 2003 - 12:21:07 MET DST

> nie przejmuj sie ta temperatura. prawdopodobnie jest ona odczytywana z
jadra
> procesora dlatego jest taka wysoka. ja po zmianie plyty z kt400 na kt600
mam
> temperature wieksza o 17 stopni. czyli kwestia czujnika (bo radiator jest
> tak samo cieply). Gdyby mu bylo za cieplo to by sie wieszal, a mam
> podkreconego xp1700+ na 2600+ (166X12,5).

A gdzie mozna to sprawdzic, bo maile do msi sa caly czas odrzucane :( Swoja
droga wskazania na poziomie 60 stopni przy max obrotach gdy chodzi sam
windows troche niepokoija, szczeglonie ze tempereture systemowa (jak zwal
tak zwal - wtyk SFAN1) mam caly czas w granicach 50 stopni. Dodam ze w
biosie mam opcje cpu critical tamp (czy cos w tym stylu) ktora ma chyba
zapobiegac jego spaleniu (cpu halt czy jakos tak sie wlacza). Do wyboru mam
70,75,80,85,90,95 stopni, co zreszta juz testowalem przy 70. Po zmniejszeniu
orotow wentylatorka na jakies 2000 przy nfs porsche system w pewnym momenie
zwisl. po szybkim resecie w biosie bylo 69 stopni.
Jak mam dokladnie sprawdzic czy temp jest mierzona gdzies pod prockiem czy
przez jakis czujnik wbudowany w niego i jaka ustawic ta critical temp?