Re: Serial ATA

Autor: oizo (oizo_at_autograf.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 16:39:30 MET DST

> Zamierzam kupić HDD, myślałem o Seagate Barracuda 7 120GB.
> Zastanawiam się teraz, czy nie dopłacic z 50zł i mieć ten dysk w wersji
> SATA.
moim zdaniem to nie ma sensu - wzrost transferu bedzie malutki a nawet nie
widoczny

Posiadam płytę główną GigaByte GA-7VA. Nie posiada ona ocywiście
> kontrolera SATA. Chcę dlatego kupić kontroler dodatkowy (Silicon Image
> 3112).

czyli bedziesz musiał jeszcze wydac 10-150zł na kontroler :(:(

ja bym na twoim miejscu kupił narazie dysk zwykły - a jak staniej aSerialATA
to wtedy pomyslec o zakupie SATA