KABEL S-VIDEO POTRZEBNA POMOC!!!

Autor: Dubh (dubh_at_gazeta.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 08:12:11 MET DST

WITAM WSZYSTKICH!!

Mam taki problem potrzebuje cosik pilnie zgrać z komputera na kasete VIDEO.
Jestem posiadaczem karty z TV- OUTem, dodam że do karty mialem dołączony
kabel S-VIDEO na S-VIDEO. Taki kabvel mi nie odpowiadał wiec go gdzieś
posiałem. Dzisiaj pozyczylem kabel S-VIDEO na CZINCZ i myślałem że spokojnie
go podłącze. ALe nastąpił problem chce włożyć kabeł w gniazdo S-VIDEO na
karcie a się okazuje że niedarady, co się okazuje na kablu jest po środku
taki plastikowy bolczyk on jest ułożony pionowo (otoczony jest 6 mniejszymi
bolczykamio metalowymi) NATOMIAST W KARCIE GRAFICZNEJ wejscie na BOLCZYK
PLASTIKOWY JEST ULOZONE POZIOMO i sa chyba 4 otworki na bolczyki mniejsze,
to jkai kabel ja mam sobie sprawić.
PROSZE O JAKĄ KOLWIEK SENSOWNĄ POMOC.

POZDRAWIA JAKUB