Re: Szyna fsb jak ustawic w biosie na 166 zeby dzialalo???

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 00:58:57 MET DST

Użytkownik "C&C" <celjusz_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam problemik chce sobie szyne przestawic ze 133 na 166 ale jak to robie
> mi sie wiesza windows i wyskakuja komunikaty ze nastapil blad w zapisie do
> pamieci. Moja plyta glowna to soltek sl-75frn-l, procesor 1700xp thunder
B,
> ddr512 333mhz i radeon 9100. Ustawilem napiecie na procka na 1,65 napiecie
> pamieci podnioslem o 0,1 Cl dalem na 2,5 a mnoznik roznie ale chcialem
> chociaz na 10. Temperaturke trzyma mi na poziomie 40 stopni. No i nie wiem
> co mam wiecej zrobic?? Mozliwe ze jest to wina zasilacza bo moj ma chyba
> tylko 230W. Czekam z niecierpliwoscia na odpowiedzi i podpowiedzi za ktore
> gory dzieki wielkie. Pozdrawiam

Niby wszystko robisz elegancko.
Coz by tu mozna bylo skorygowac.
Napiecie na pamieciach... nie musisz koniecznie podnosic. Dla tej
czestotliwosci fsb nie jest to wymagane.

Procek... moze i T-bred.. ale nie kazda seria sie kreci. Moze jakies
szczegoly w temacie oznaczen procka ?

Timingi pamieci ustaw na Optimal.

Mnoznik zostaw standardowy 11.

Zasilacz calkiem mozliwe, i pewnie do tego moznaby sie przyssac.
Chociaz z drugiej strony... hmm.. u mnie byl 235W i 1700+ podciagnalem
na 3200+ bez bolu, majac GF I DDR na pokladzie, a wiec tez pradozerna
jednostke. Inna sprawa ze zasilacz zasilaczowi nie rowny.
Proponowalbym przynajmniej wypozyczyc inny :).

Nie znam tego Solteka i nie wiem czy ma mozliwosc wyboru dzielnika
FSB/PCI/AGP.. jesli ma staraj sie tak dobrac zeby PCI = 33 MHz,
AGP= 66MHz.

Ostatecznie pozostaje zrzucic wine na wadliwe pamieci.
Dla pewnosci rowniez do podmianki od sąsiada :).

pozdr.
Przemek.